Blogger Backgrounds

single again ;(

hello . ku mk cita tokk ehh . hurmm . gneyy ku mk cta ohh . aku dh single . :( aku sdehh alu2 baa . apa slh aku ngn nya smpy ny plh pya ? org lain d lyn . grk dikpn x d lyn . bodo da jkk . aku tok kdak DIPERBODOHKAN jkk ;( . huh . skit atyy akuu ehh . akuu sbenany xmk break baa . p aku dhh skit atyy alu2 entm nya . pksa la ku break ngn ny tdik . kt solh tdik aku break ngn nya . nya nggah aku . p aku xmk agak . akuu sdehh baa . tyme aku lari ngn eyrah tdik ehh . aku mk nggz jkk baa . msok klas dngn keadaan xda mood :( . dengan hasrat hatiku mncuba mlupakanmu. ku ingin kau bhgia bila kau b'samanya slalu. menerima cnta ny dlm lubuk hatimu. dan aku slalu mrasa mmberikan cntaku. dan xpnah dhdpku. 

bah2 . mupok lok akuu . xda mood dh aku ;( . byebye , salam .

No comments:

Post a Comment